2011-01-05

Måste ju bara inflika att jag är så glad att jag hade Arvid med mig på forlossningen! Ett otroligt stöd å en hjälp för mig! Min fina fina älskling!!! <3

Idag va vi till Ackis för återbesök med Adam. Dom skulle göra PKU-test å ev läkarundersökning å hörseltest. Barnmorskan vägde honom å konstaterade att han gått ner för mycket i vikt! Han vägde ju 3140 gram i söndags morse å idag vägde han 2760 gram. Hon berättade då att jag ska amma 10 min på vardera bröst å sen ge ersättning efter amningen å det ska göras varannan timme. Han blir otroligt mätt nu å sover som en liten gris ^_^ Han e nöjd å glad å, viktigast av allt, inte hungrig!!! Imorgon ska vi in igen å väga å hoppas på att han gått upp!!!

Läkarundersökningen gick finfint å vi fick höra att vi har en otroligt snäll son <3 Han e helt underbar!!! ^_^ Bra mår han oxå å allt såg så fint ut så =)

Hörseltestet klarade han hur bra som helst oxå då maskinen sa ok fortare än någonsin =P Annars ska det tydligen kunna ta en stund innan den ger ok eller dyl men hon hann bara satta igång så va det klart ;) Fina fina Adam <3

Permalink Adam Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback