Tränat idag!

Idag va jag på mitt första träningspass sen... öhh... högstadiet? ;) Haha! Åkte med Arvid till jobbet iom att vi bara har en bil, droppade honom på kommun å brummade hem till svärmor. Satt av ett par timmar där å for sedan iväg till Friskis & Svettis. Adam fick vara med sin farmor då jag inte visste hur pass man kunde ha barnen med sig. Men döm av min förvåning när jag va den enda av 15-20 eprs som INTE hade min bebis med mig... Tror ni jag saknade honom liiite då eller? =( På tosdag ska jag på mamma core i ultuna å då får han banne mig följa med. Det va jättefint. Fanns babygym att låna å gåstolar å lite sånt så bebisarna gick det ingen nöd på. Skrek barnen behövde man inte gå ut å behövde nån amma va det bara att sätta sig å göra det <3 Älskar det!!! (inte för att jag ammar, men förstå hur mysigt att få ha sin bebis med sig på träning)

Passet va iaf roligt å helt ok jobbigt. Inte för jobbigt å inte lätt. Jag är så sjukt åtränad å allt sånt men jag gjorde helt ok ifrån mig tycker jag. Gillade dock inte det faktum att vi va i en spegelsal å det stod en tjockis iförd mina kläder å stirrade på mig mitt emot =P USH USH USH!!! Nu ska kilona å centimeterna VÄCK!!!

Nä nu måste jag ta en kopp te till... är så SJUKT sötsugen... *avvänjning pågår*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback