Stora killen <3

Va nere på BVC idag. Läkarundersökning stod på schemat! Allt såg så bra ut så å han e hela 57 cm lång å väger 4940 gram! Stora stora killen! Å Efwa sa att hon frågar om dom börjar vända sig när dom e 4½ månad gamla... Tror Adam har lite brottom =P

Fick däremot veta något tråkigt... Jag ska inte föda vaginalt någon mer gång. Iom att jag fick sönder så mycket å fick sy så mycket så är det för stor risk för att jag ska spricka igen å då blir det svårare att läka. Så det blir kejsarsnitt i framtiden =( Fans jävla bajs =( MEN! Jag tar ju hellre det än att inte kunna sitta på nästan 2 månader utan att ha ont... Har ju fortfarande lite problem, men inget jag inte överlever.

Nu ska jag äta frukost å se om Adam vill sova en stund. Han e lite smågnällig som han brukar va när han e trött ^_^ Min lilla fis! <3

Permalink Adam Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback