2011-02-26

Snart, snart, snart är det våååår!!! *LÄNGTAR*



Idag ska jag, Adam och Siba åka till Knivsta å umgås med min mamma! Siba ska få stanna där å försöka fylla tomrummet som Sudden lämnade efter sig... Ush, jag kan inte ens föreställa mig hur tomt det är efter honom =( Lilla gubben! =( 13 år gav han min familj! 13 otroligt fina år tillsammans med en otrolig hund. =( Men han har det bättre nu. Han hade det jobbigt på slutet. Förstorat hjärta, förstorad lever, förstorade njurar och troligtvis vätska i lungorna. Det va ett värdigt slut för en värdig hund! Lilla gubben!





Fina fina Sudden.

9/5 1998 - 20/2 2011

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback