2011-03-04

Adam ligger å piper i panik i babysittern =P Men sen helt plötsligt blir han jättetyst å tittar på mig. Tror minsann att han bara vill ha lite uppmärksamhet den lille sötnosen ^_^

Idag har jag en förhoppning om att jag ska kunna träna. Har bokat step up kl 17.00, men blir magen som den va igår är det inte att tänka på. Fortsätter den som den e nu däremot så ska här svettas! Men risken känns inte så jättestor. Ska iaf följa rådet att småäta hela dagen. Köpte Valio vanilj yoghurt igår! Mycket mumsigt!

Nää, nu bör jag visa mig för lillfisen så han blir glad igen ^_^

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anders Åkerblom

Måste pröva om jag kan skriva en kommentar. Vet inte riktigt hur det funkar. Kul att läsa din blogg. Har gjort det av och till de senaste månaderna men aldrig skrivit till den. Nu gör jag det.

Kul


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback