Burrr...

Hualigen... Satan så jävla kallt det ska vara... blir lite ledsen faktiskt! Vinter i all ära, men va fan... vi bor inte i norrland =S -20,1 ute å 13.3 inne... Lovely! TUR att vi iaf har värme i sovrummet då lillfisen bestämde sig för att sova en stund till <3

Idag ska vi ju till Bollnäs. Å vi får verkligen hoppas att mina föräldrars lilla skitbil startar då det vägrade igår! Dom SKA med dit... så är det bara! På något sätt... Hade det itne varit körförbud på min pärla kunde dom ju lånat en av bilarna, men nu är det ju det =/ Men den ska fixas snart!!! =D Saknar min fina fina (haha) lilla bil! ^_^

Ryggen känns lite lite bättre idag, men inte mycket =P Det blir nog bättre sen tror jag. Kanske ska ta å ligga på spikmattan en stund innan vi åker om jag hinner. Den gör underverk!!! ^_^



Igår beställde jag foton igen. Beställde om alla jag köpte sist då dom blev i en cp storlek som det inte finns ramar till =P Men nu ska dom bli rätt. Åsså beställde jag en förstoring på denna UNDERBARA bild:



Nää, nu blir det frukost innan lillfisen vaknar å ska kläs på mm.

Bye!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback