Dålig bloggare...

Börjar med att be om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen, men jag har inte haft någon lust att blgoga när jag haft tid...

Sen sist har det väl hänt endel...

Idag vägdes Adam igen å nu väger han hela 4060 gram å är 53,5 cm lång <3 Han växer så det knakar men verkar ha lagt sig i en kurva nu =) Han har även börjat ge svars leenden å pratar massor å följer med blicken osv. Min duktiga lilla prins!

I lördags kväll vart det inte riktigt som vi tänkt oss... Vi hade varit inne i stan å så å när vi kom hem kom jag på att vi glömt köpa hö åt marsvinet. Bara att sätta oss i bilen igen å åka till Maxi. På vägen hem så springer en katt ut i vägen å framför bilen... Ush! Det är det första jag kör på förutom en sork typ =( Sa till Arvid att jag ville vända å kolla om katten kanske hade halsband med ägarens uppgifter på, men när jag stannar framför katten (som hamnat på väggrenen tack å lov) ser jag att den lever... Fånga katten å in i bilen å iväg till Ultuna! Som tur är så verkar det bara som att den fått sig en ordentlig smäll då den blödde ur näsa å ev munnen, men verkar må relativt bra i övrigt. Ush ush ush! =( Inge kul alls...

Nu ska jag gå å försöka sova några timmar tills Adam vill ha mat...

Nattinatt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback