2011-02-09

Jag har precis lagt Adam i sin säng så han kan sova lite längre än vad han kan här ute i v-rummet. Han sover ca 20-30 min å sen vaknar han... Men i sin säng sover han riktigt bra, OM han inte vaknar efter 2 min ;) Men nu verkar han sova =) Lillsnutten!

Igår när jag va på vårdcentralen med honom så insåg jag att jag inte hade min tel med mig... HATAR att inte ha tel med mig... Där har jag ju klockan å allt lixom... Tänkte att jag måste lagt den i bilen utan att minnas det, men när jag kom till bilen låg den inte där. Blev lite orolig å nervös men tänkte att den kanske ligger kvar hemma då jag inte va helt 100 på att jag fick den med mig... Skulle ändå hem å hämta Siba innan jag skulle till Knivsta så. In å leta å leta å leta... ingen telefon... Inser att jag måste åka utan den. Hos mamma å pappa kunde jag iaf få tag på Arvid så vi kunde bestämma vart å när jag skulle hämta honom. När jag hämtar upp honom säger han att vi ska till vårdcentralen å hämta min mobil. Någon snäll man hade hittat den utanför å lämnat in den! ÄLSKAR ärliga människor!!! Så dom ringde mamma å berättade vart telefonen va så hon ringde Arvid å sa att den va där. =P Det va mitt äventyr igår!

Bye

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback