Nu e jag less!!!

Är så jävla less på att alltid känna mig som en dålig människa! VARFÖR ska jag göra det? Jag ÄR ingen dålig människa!!! Det är dåliga människor som får mig att känna mig så! Jag blir irriterad över något å sen får jag dåligt samvete å då är jag en dålig människa? Nej fy fan! Så ÄR det inte! Ni får tycka vad ni vill, jag bryr mig inte!

Mina hormoner är inte att leka med nu kan jag tala om! Kanske lika bra att jag inte känner mig speciellt social alls... Jag åker till jobbet å hem igen, det får lixom räcka! Pallar inte med människor å deras åsikter! Det kommer enbart resultera i att jag blir osams med någon jag inte vill å sen ÄR jag en dålig männsika ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Y

Kom & häng med mig när jag blir frisk! Du får va huur jävlig du vill, om du vill.. Det biter inte =) ; ) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback