Ljusparty!

Nu ikväll har jag varit på ljusparty! Det va lika trevligt som jag trodde det skulle vara! Trevligt folk, även om jag mest satt med näsan i katalogen, å trevlig stämning! Beställde iaf 2 st 12-pack teljus med min favvo doft då dom slutat tillverka melts med den doften... tråkigt, men jag får lukta sen iaf ^_^

Ska även vara värdinna för ett party och jag är väldigt intresserad av att bli konsult oxå! Skulle vara sjukt roligt å åka runt å hålla i ljuspartyn hemma hos folk =) Ska ha ett möte med konsult (Madde) å hennes starthjälp (hon e jätteny på det där ^_^) så får vi se vad det hela handlar om! =)

NU blir det sen middag å sen sova eller nåt!

Bye

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Yasmine

Är du inte KLOK kvinna! Inte kan du gå & bli konsult för PartyLite!!!! Inser du inte hur förödande det kommer bli för Min ekonomi! ;) Johannes kommer få börja m tygblöjor & Fakir får gå på lösdrift! ALLT för att mamma/matte ska kunna ha råd frossa i fina ljus & ljustakar under hösten & vintern!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback