Läskigt...

Sitter å lyssnar på trafiken utanför å är väl medveten om att jag ska bli ett med den om 35 min... Det är lite läskigt! Jag ska sitta ensam å övergiven i mitt lilla rostiga blåbär å inte ha någon att stötta mig på eller be om hjälp i värsta fall! Nu är det på riktigt å jag har fjärilar i magen kan jag meddela... Men jag vet att det kommer kännas naturligt så fort jag kommer ut på vägen å så. I värsta fall tar jag ett varv över bron så jag slipper svänga över hela körbanan om det är mycket trafik! Älskar bron <3 ^_^

Ska ta mig till Yasmine någon dag efter jobbet hade jag tänkt oxå... Om hon e hemma dvs ;) Hon har ju massa bebiskläder som jag ska hämta å sen va det FÖR jävla länge sen... IGEN!!! Hopplöst... Hennes skrutt fyllde precis 4 månader å jag har sett honom 2 ggr... (samma dag ;)) Det är pinsamt dåligt av mig faktsikt! Får höra med henne när hon e hemma å fröken elefant kan komma å hälsa på =)

Nää... Mata djur å ut med hund å kasta ut katten efter det! Bye!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback