Glad överraskning idag!

Fick nästan dubbelt så mycket lön mot vad jag trott så nu sitter jag å funderar på vad som ska shoppas denna månad! Ska iaf bli färg till blivande barnrummet =) Är ju mörkblått där nu å det vill vi inte ha... Sen lär vi måna om i vårat rum då dom målat typ ett lager vitfärg över samma mörkblåa färg vilket, som ni kanske kan gissa själva, ser rent förjävligt ut! Måste bara bestämma färg... Barnrummet är klart iaf. Där är vi överrens =) Ska nog börja köpa lite klädförvaring till bebisrummet oxå så jag kan börja få undan kläderna vi fått! Vi får helt enkelt se vad som händer!

Helgen kommer spenderas på Tyvö iaf. 2 träd ska ner å Arvid är mannen för jobbet ;) Sen är det väl lite annat som ska fixas inför vintern! Blir väl sista resan ut innan vintern tror jag... För oss iaf! Mamma vet jag inte! Längtar till i sommar när vi kanske kan åka dit lite mer å har bebis med oss ^_^

Arvid har gått å lagt sig. Ska tydligen jobba inatt... =( Han är så jävla duktig ska ni veta!!!

Nu blir det tillbaka till tv.n å invänta klockan så jag kan få sova snart...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback