2010-09-28

Sitter å väntar på att husläkarmottagningen ska ringa upp. Måste fråga om det finns möjlighet att bli sjukskriven för det här går inte... Det handlar inte om att ha ont eller inte nu utan hur ont jag har å om jag klarar att jobba... Inge vidare roligt för varken mig eller min arbetsgivare så nu får vi hoppas att det fungerar! Mår bättre när jag bara är hemma å gör det jag kan. Visst, på jobbet sitter jag bara, men då dör min rygg å när jag ska resa mig sen... Hualigen! Att gå är ett helt projekt. Hur jag ska få högern att så smörtfritt hamna framför vänstern å sen ska vänstern om... =S Nee, roligt är det inte! Men vi får se vad dom säger här nere! Det är ju inte lätt att bli sjukskriven nuförtiden, men hoppas på att det går!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

De är lätt att bli sjukskriven av läkarn, sen om försäkringskassan godkänner den är en helt annan sak. Dom kommer försöka få dog att få bli omplacerad på jobbet, o du kan inte räkna med att bli sjukskriven 100% inte fram tills bf. Sen kommer läkarn garanterat säga åt dig att gå till sjukgymnast o använda stabiliserings bältet du fick oavsett om de är obehagligt eller ej. Jag hade inte blivit sjukskriven om jag inte haft den sjukdomen jag har. Då hade jag samma besvär som dig o stilla sittande jobb...så jag kan tacka sjukdomen för de :) men lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback