2010-09-20

OM 10 DAGAR FÖRSVINNER DEN DÄR ÄCKLIGA LILLA 50 ÖRINGEN!!! WEEE!!!


Men iaf... =P Är riktigt trött idag... Ush! Men har inte haft nå speciellt ont vilket är så jätteskönt! Va å jobbade mina timmar å det gick kanon verkligen. Va lite knackig när jag skulle resa mig, men inte mer än så! =) Kanske därför det kändes som att mina 3 timmar bara frösvann! =) Men när jag kom hem kom tröttheten så det va bara att gå å l'gga mig det!

Arvid är påväg hem nu. Jobbat över som vanligt! Duktig är han, men roligt om han kan sluta 4... Men men! Jag ska inte stå ivägen för honom (även om jag visar vad jag gillar å inte, vilket jag skulle behöva sluta med oxå) men men!

I helgen ska vi till Tyvö för sista gången i år! Lär bli kallt, men jag ska packa långfillingarna å köpa nya kläder på fredag så jag kan ha helt på mig ;) Måste bli bättre på att köpa FLER par byxor... Äger ett par jeans som börjar ge upp BIG time... Sen ser dom ut som hej-kom-å-hjälp-mig... Men vad ska man göra... Gilla läget å vänta tills efter förlossning å att allt gått tillbaka å läkt som det ska, sen blir det friskis å svettis för hela slanten tror jaf =D

Näää... kanske skulle börja med någon form av mat, men VAD är ju frågan =/

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback