2010-09-16

Ringde sjukgymnasten imorse å fick en tid i em! Kl 15.00 ska jag vara på samariterhemmet å mitt största problem är att parkera där... är inte vaaaan än å det är läääskigt!!! =/ Men men! Alla har varit nybörjare en gång i tiden, men det är läskigt iaf =( Lär väl gå galant osv, men jag tror ni förstår... Huligen! Men värt är det nog absolut å jag lär parkera där utanför många gånger till med tanke på att det är bm typ varannan vecka eller så snart =P

Övningskörde på Kungsgatan igår kväll å den kommer jag undvika så mycket det går!!! Kör upp bakvägen istället! USH för mycket trafik å stressade idioter dom bara plöjjer... Åsså sitter stackars vilsna jag där, livrädd, å vet inte vad jag ska göra =P Nee sånt vill vi inte hålla på med!

Ska hoppa i kläder nu då jag precis klivit ur en dusch! Fast innan det blir det body butter typ överallt... För det första så är jag torr som snus å det kliiiar på armar å ben... Sen lever jag på hoppet om att slippa bristningar någorlunda på magen... Bröst å lår är försent, men orka bry sig... Visar iaf inte upp som kroppsdelarna så ;)

Nää göra något...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback