2010-09-12

Kan ju börja med att säga att körningen går kalas! MEN... Det va INGE kul att köra uppe vid engelska parken å leta parkering igår kväll kan jag meddela... Skulle nog tagit den trafiken en annan dag på året kanske ;) Men men! Ingen dog jag blev inte lvrädd så jag är nöjd ändå!

Va till Helga Trafaldighets kyrka (eller vad fan den nu heter) å tittade på tornespel igår kväll. Synd att man inte är en dm längre... då kanske jag tom kunde sett något ;) Men vi träffade iaf Peter på plats! Väldigt länge sen sist...

Tidigare på dagen va det 3-års kalas för Saga! Gott fika, glada barn å föräldrar! =) (utom David då, men det va skönt att han blev bättre sen!!!)

Idag vet jag inte vad som händer. En kär vän sitter på Brantshammar å glor, leker med tanken på att åka dit, men vet faktiskt inte... Den som lever får se! Ska väl brumma till Ica strax iaf å handla lite. Är lite småsugen på att baka något, men vi får se!

Aja! Lär göra nånting iaf!

Bye

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback