2010-09-09

Idag har jag kört SJÄLV för första gången! ^_^ Så spännande/roligt/läskigt!!! Hihi! Kände mig lite busig på något sätt =P Roooligt!

Va till Yasmine efter jobbet å snackade å fikade lite! Välbehövt va det! Det går så jävla lång tid mellan gångerna vi ses... Inge bra alls ;)
Å Johannes växer ju så det knakar det lilla livet. Glad som sjutton ^_^ Charmtroll!

Fick en stor påse kläder av henne oxå. Har fyllt en plastkasse med storlek 56 iaf, men mer kommer behövas. TUR för oss att vi kommer få låna mycket från hela Arvids familj ^_^ Skönt med folk omkring en med barn som har massa kläder dom vill låna ut =)

Nu ska jag vänta på tvättmaskinen å sen blir det nog sängen. Imorgon är det freeedag!!! =D Underbart! Ska styra upp en date med Yasmine å Andreas i helgen har jag tänkt! Grabbarna behöver träffas ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback