2010-09-05

Den som någonsin sagt att det är lätt för alla parter att vara gravid ska bara ha ett stort kok med stryk! Fy fan alltså! jag är en kossa ibland å Arvid får lida för det... Direkt då kommer jag in i tankarna om att han kommer lämna mig eller ännu värre, han stannar bara för att vi ska ha barn... Då knäcks jag!

Så började min dag idag... Jätteroligt! Kan faktiskt tänka mig roligare sätt att starta dagen på! Fy fan!

Sen blir det ju inte lättare av att ha 2 stora prov framför sig heller! Jag kommer fan inte fixa detta... Kommer kugga så det visslar om det på uppkörningen... Jippie!

Nää nu skiter jag i det här för tillfället!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ida

du får en privat visning av bilderna är så segt att lägga ut bilder på bloggen iaf flera st.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback