2010-09-02

September! =) Underbart att det blir kyligare ute!!! Hatar att svettas å äckla mig!!!

Om 2 månader fyller jag år! Tiden går fort ibland!

Imorgon går jag in i vecka 22 oxå! Helt sjukt! ^_^

Körkortet e snart fixat oxå hoppas jag! Måste bara klara det! Får hålla mina nerver i styr bara så kommer det gå bra!

Börjar längta tillbaka till Knivsta. Det är väldigt fint å trevligt på landet där borta! Vill tillbaka!!! Får se vad som händer å sker! Skulle ju vara skitbra med tanke på pendlingsavståndet för oss båda...

Tvättmaskinen är lagad oxå! Underbart att kunna tvätta med sköljmedel igen =D

Nu väntar jag på att Arvid ska komma hem. Han lär typ äta å sen smeka bilen igen... Känner mig lite lätt åsidosatt nu, men det är bara att gilla läget =P ;)

Nu är maskinen klar så jag lär hänga tvätt! Har varit duktig å tagit in lite ved oxå. Får se om jag tänder eller inte, men tror det blir jäkligt kyligt när solen går ner så det är nog lika bra att börja nu!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback