2010-10-31

Imorgon går vi in i November! Årest sista höstmånad, sen är det vinter på riktigt! Satan vad tiden rinner iväg... Känns som bara några veckor sen som jag satt å klagade på att jag rann bort pga värmen. Nu fryser jag lite lätt istället, men hellre det!!!

NU blev städningen klar iaf. Karln gick ut i Dannes vedbod igår å högg i ett par timmar å sen efter middagen hjälpte han till å göra om där inne eller nåt sånt så det blev inte klart igår då jag fick för ont. Men idag är det klart =P Bara lite plock kvar å Arvid ska baka bullar <3 Min kaka gjorde jag klart igår så det är bara hans kvar ;)

Mamma å pappa kommer kl 3 å fikar en snabbis =) Mysigt värre!

Nu ska jag kanske göra något nyttigt... eller kanske inte... vem vet ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback