2010-10-25

Idag skulle jag ju till barnmorskan kl 11, men halv 8 ringde Idas gamla barnmorska från Samariterhemmet å säger att det är inställt för Annika (min bm) inte kunde... Ska dit imorgon istället... Jahapp... bara att somna om då! Inte mig emot ;) Är fortfarande sjukt nervös för att köra när det är halt =( men någon gång måste ju va det första... Eller första å första... har ju övningskört massa vintrar, men det är länge sen å inte riktigt samma sak som att köra själv... plus att bilen va lite större utom en vinter när pappa köpte en golf...

Idag ska jag iaf till Ica å hämta ut min present från min familj =) Ett betalt paket med kläder från hm =D Underbart!!! Sen blir det nog till stan å köpa bäckenbälte! Hoppas det hjälper!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback