2010-10-24

Jaha å vad ska jag skriva här då? Hmm...

Jag å min fina lilla tös har legat å myst i söngen hur länge som helst ^_^ Hon KAN faktiskt vara stilla å lugn jättelänge på hemmaplan =) Inte många som tror på oss när vi säger det, men ja =P
Hon är ju rätt galen borta å när det kommer folk då hon älskar dom flesta (utom arbetande karlar typ elektriker å reparatör osv) ;)



Idag ska det tydligen bli blixthalka... weehoo! Hoppas arvid slipper åka ut på jourjobb, men det är ju större risk när det är just halka då folk har en tendens att ta med sig vägskyltar när dom är på glid =P Har funderat på att baka i några dagar nu... kanske ska ta å göra det nu? Vet iaf en som blir lycklig då ^_^

Kan ju meddela att bebis är sjövild <3 Madde å Sanna fick faktiskt se magen röra sig lite igår, men jag tror han har scenskräck ^_^ Mammas pojke ;)

Ska uppdatera om vecka oxå kanske... är fruktansvärt dålig på det... *skäms*

Snart är det sthlm horse show =D Tjockis med Sambo ska dit på fredagen ^_^ Det ska bli loooligt!

Nu svamlar jag bara massa skit så nu lägger jag ner ;)

Bye

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback