2010-10-20

Gårdagen va... ja, vad ska man säga...

Vaknade strax före 2 å va tvungen att kissa (som vanligt) å skulle tända lampan å det va bara svart... *suck* Strömmen har gått tänkte jag å tog mobilen som hjälp att lysa mig fram. Gick å la mig igen utan att bekymra mig om det nå mer, men vaknade vid 8 å då va det fortfarande svart... Å det va bara vi som hade svart... BAJS!!! Det hela slutade iaf bra med en snäll elektriker som kom ut å visade hur jag skulle göra...

På sen em/tidig kväll åkte jag ut till stallet där Yasmine hade Fakir å va med henne under hans borttagande. Underbar karl som tog honom! Alla jag träffat som jobbar med nödslakt har varit väldigt trevliga karlar! Allt va lugnt å stilla å Fakir va väldigt lugn. Nu betar han på dom evigt gröna ägnarna i Trapalanda! <3

Arvid stog å stekte pannkakor när jag kom hem <3 underbart!

Idag ska det tydligen komma snö =D Vi får väl se med det! =P

Nu måste jag gå å lägga mig raklång då min rygg dör å bebis hittat mina revben!

Bye!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback