2010-10-07

Regn regn å åter regn... Men varför klaga? Vi har ju faktiskt haft riktigt fint väder å flera dagar =) Skönt med lite regn då å då oxå.

Arvid har gått på jouren idag oxå. Ska man se upp till någon som jobbar så ska man se upp till honom! Jobbar ju nästan jämt å klagar nästan aldrig <3 Min fina karl!

Besöket hos MVC i tisdags gick jättebra! Mätte magen å den låg på medel å fick lyssna på bebis hjärta <3 det klappade på jättefint å det va så skönt att höra. Orolig är man ju alltid! Så fort jag kommer på att jag borde känt sparkar så blir jag lite nojjig, men då brukar pyret börja böka så ;)

Dagen har spenderats med Yasmine. Först satt vi här å fikade i ett par timmar å sen åkte jag med ut till stallet. Följde även efter henne hem för att ta hennes järntabletter hon hade kvar hemma så slipper jag köpa egna ;) Hihi. Blev bjuden på lite mat oxå. Mtcket uppskattat å trevligt!

Nu är jag iaf hemma å rätt sliten så nu blir det soffläge framför tv:n!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback