Föräldrarträff!

Yes. Idag ringde klockan 07.00 då vi skulle vara på Sammariterhemmet kl 08.45. Tänkte åka kl 08.00 så vi skulle ha gott om tid, men tji fick vi! Tror ni bilen startade? NEEEJ!!! Haha! Och lätt igenfrusen ;) Rooligt! Men iväg kom vi å vi va bara 5 min sena =)

Det va vi å 3½ andra par (den enes karl va tvungen att jobba) å dom flesta va riktigt trevliga =) Det började med att barnmorskan presenterade sig å berättade vad som skulle gås igenom å så å sen fick vi dela upp oss i par (inte den man kom med) å intervjua varandra för att sen presentera varandra för resten av gruppen. Då ville jag bara gå hem!!! USH! Men det gick väl bra! Sen fick vi dela upp oss i killar å tejjer å skriva ner frågor vi ville få svar på, Men vi tjejjer satt mest å diskuterade massor! Mycket intressant å roligt =)

Idag gick vi igenom tiden fram till förlossningen å själva förlossningen. Nästa vecka blir det tiden efter förlossningen å veckan efter det ska vi på besök på förlossningen =D Spännande värre =D

Efter föräldrarträffen åkte vi till svärmor för att fördriva tiden fram till besök hos barnmorskan.

Bebis växer som han ska å ligger med huvudet neråt just nu å hjärtat pickar på som det ska =D Underbart varje gång vi får det bekräftat ^_^

Det va min dag helt kort!

Nu ska jag laga mat!

Bye

Permalink Graviditeten Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback