Denna eviga väntan...

Hatar att bara sitta å vänta på folk... Killarna som ska fixa luftvärmepumpen skulle komma mellan 13 å 16... still no sign of them! Men dom har ju 45 min på sig, men ändå! Tråk.

Arvid började jobba idag igen efter 3 veckor sjukskrivning. Så det är ju ännu mer tråk. Vågar inte gå ut heller iom att det är så mycket is under snön. Ska köpa mig ett par pensionärsbroddar när vi åker å handlar idag eller på lördag eller vad det blir. Imorgon hinns det inte med då vi, troligtvis, ska till globen på Sthlm Horse Show =) Är så otroligt lycklig som har en karl som faktiskt tycker det är roligt å vill gå med mig =D 3:e året han är med nu =) Söta människa =)

Ska sätta ihop en matsedel för veckan nu tänkte jag så vi börjar handla smart... är inte så bra på det i vanliga fall, men nu måste vi banne mig bli bättre på det! Frågan är vad vi ska äta ikväll... Hmm... Får fantisera ihop något ^_^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback