2010-11-23

Dagen började med ett besök hos läkaren på MVC. Blev fortsatt sjukskriven tiden ut. Skönt, men tråkigt! Efter det åkte jag hem å sov någon timme... Sov sjukt dåligt inatt så jag va sjukt trött!

Sen va det andra föräldrarträffen! Fick se en film om amning som va så otroligt bra, mysig å lärorik! Mycket man inte hade en susning om! =) Nu känner jag mig väldigt positiv å säker på amningen så det kommer bli kanon =) Pratade om tiden efter förlossningen å många frågetecken som besvarades så det känns oxå bra.

Tycker det är så faschinerande hur man nästan alltid får höra om dom jobbiga stunderna för föräldrarna istället för dom bra... Med allt man fått veta under graviditeten är det väl ett under att man står på benen å förtfarande ser positivt på bebis ;) Men jag har lärt mig av mina misstag.

Lyssna inte för mycket på andra utan skapa din egen uppfattning om saker när dom väl kommer!

Tror man som människa mår så mycket bättre då! Det finns så otroligt mycket negativitet i världen så för att just DU ska klara dig undan så måste du använda ditt egna sunda förnuft å ta tillvara på dina egna instinkter!

Det tycker jag iaf å det har jag kommit en lång bit på =)

Permalink Graviditeten Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback