2010-11-07

Söndag igen, men nu är ju Arvid sjukskriven pga sin rygg så han e hemma imorgon iaf =) Me like a lot!!!

Gårdagen va helt underbart trevlig =)
På dagen gjorde vi väl inget speciellt... tvättade lite å så. vid 4 drog vi till Ica Maxi å köpte groggvirke till Arvid å gravljus. Käkade en snabbis på donken då jag va farligt hungrig =P
Efter det for vi till Knivsta å ställde ljus på lite gravar å minneslunden. Gjorde ett speciellt ljus till våran dotter. Köpte klistermärken å satte på ljuset. Det va första gången vi varit till minneslunden efter det som hände å det va rikigt riktigt jobbigt. Trodde inte det, men jag höll på å bryta ihop... Men det kändes så skönt ändå! ÄNTLIGEN har det gått upp för oss vad som hänt å vad som komma skall osv tror jag, då Arvid kände likadant vid minneslunden. Skönt, men väldigt sorgligt!

Efter besöket på kyrkogården for vi till Upplands-Väsby till Danne å Marlene (arvids jobbarkompis med sambo) å hade en liten Haloween fest =) Det va vi, Danne å Marlene med barn å Andreas å Camilla med barn =) Blev bjudna på riktigt god mat (tacopaj) å god dricka (alkoholfritt för mig då jag både e gravid å va chafför) Lekte en jätterolig lek som jag vann =D Vinner aldrig någonting så det va ruskigt roligt ^_^

For väl hem vid halv 12 tror jag med en karl som hade ruskigt ont i skallen. =( Men han mår bra idag så ;)

Ikväll vankas god mat (tror jag) å bingolotto ^_^ MYSIGT!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: yasmine

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback