2010-11-01

Å vips så va det höst... Men en sak är trevligt med det å det är att imorgon fyller jag år å om 10 dagar fyller Arvid år ^_^ Fika med trevligt folk är alltid mysigt!

Natten har varit lite orolig... Sovit dåligt pga fogarna, vilket va länge sen faktiskt. Annars är det bara pga kissnödigheten jag vaknar, men nu va det smärta. Inge vidare roligt! Morgonen va nog den mysigaste hittills då jag å karln va vakna före hans klocka å bara mös. Det är sååå underskattat! Gick upp å gjorde kaffe åt honom å åt lite frukost själv. Sen åkte han å jag gick å la mig å sov igen! Underbar morgon ^_^

Å idag fyller min kusin Frida hela 20 år!!! Ska till henne å fira ikväll med Arvid å Therese! =) Ska bli trevligt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback