Jag blir galen snart tror jag...

Jag kan inte snyta mig har jag kommit fram till nu. Gjorde det nyss å då slog det lock för mitt högra öra å hela jävla rummet började snurra. Trodde ärligt att jag skulle tuppa av. HUR vidrigt som helst =( Jag sitter å ösnkar till högre makter att jag blir frisk SNARAST!!! Är så jävla less på att ta tempen, medicin, hosta, snora, nysa... Varje gång jag hostar eller nyser så måste jag stå dubbelvikt för att det inte ska göra ont i magen =( Vill ju inte att lilla pyret ska krossas dörinne ^_^ (jag vet, men det känns som att jag ska göra det)

Nu blir det sen frukost! Inte för att jag känner nån smak men iaf =/

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback