2010-05-24

Fy fan vilken jävla dag...

Började så fint med att jag vaknade 10.55... Börjar jobba 11.00 i KNIVSTA!!! Kul... jävligt roligt! Bara att ta sig till jobbet fortast möjligt å jobbade till 4 istället så jag jobbade min tid iaf! USH!

På jobbet mådde jag piss. Mår inge bra alls. Bara trött som en gris, illamående å det känns i skallen som att jag inte ätit på flera dagar... Obehagligt som fan. Åsså denna J*VLA förkylning som aldrig någonsin går över!!! över 4 veckor nu å still going strong!!!

Påvägen hem precis när vi passerar grustaget så ser vi en grupp människor stå bredvid en man som ligger på backen å en cykel bredvid. Vi vänder å Arvid ställer jourbilen så att filk inte ska köra på den stackaren på backen. Det visade sig att han vurpat på cykeln (träningscyklade å det gick väl i 40 km/h när han vurpade) å hjälmen va nästan delad på 2... TUR att han hade hjälm säger jag bara! Den dagen jag ska ut å cykla på 55:an så SKA jag ha hjälm! Något jag blev väldigt förbannad på va att det står 4 bilar, 2 på vardera sida å den ena med oranga saftblandare, vid vägen å INGEN kör långsammare än 80!!! Sen kommer en förbipasserande polis på motorcykel å slår på sina blandare å då va nog maxhastigheten förbi typ 50. Jävla pundhuvuden! USH för vissa människor! Sen att man ser en karl ligga på backen å man bara skiter i det? Det går inte in i min skalle! Egoistiska jävla apor finns det för gott om! Lär er bry er om fler än er själva!

Nu ska arvid snart åka å jobba inatt så jag blir ensam oxå... USH USH USH! Å ännu mer ush är att jag imorgon ska ta bort 3 av mina äckliga födelsemärken!!! =´(

Nu ger jag snart upp. har precis tryckt i mig lite middag, mådde ruskigt illa efter det å nu är jag toksugen på mer =S Hur fan fungerar hjärnan??? BLÄÄ!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback