2010-05-06. 9 månader senare....

Idag är det 9 månader sen jag blev inskriven på Ackis. 9 månader sen jag gjode det värsta jag gjort i hela mitt liv... 9 månader av smärta och sorg...

För övrigt är jag jävligt förbannad... Tvättmaskinens luddfilter är fullt så det tömmer inte på vatten som den ska å jag vet inte hur fan man tömmer eller vart det ens sitter å jag får ingen hjälp av min karl!!! Jag blir GALEN!!! måste jag nämna att jag fortfarande är rökfri??? Fucjing jävla dag nummer 4!!! HELVETE vad jag har humör nu!!! FY FAN!!!

Sen är det en annan sak som ligger å gnager... men det är nog bara inbillning... Jag vet inte! Får väl se hur det blir i helgen... Jag vill bara gå å gräva ner mig just nu!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback