2010-05-04

Idag har jag jobbat mina 3 timmar å sen åkte hem. När jag klev av bussen såg jag Karma ligga på gräsmattan å glo. Jag ropade på henne å jisses... trodde inte den katten kunde bli så lycklig ^_^ Mattes lilla hjärta! Vilken härlig familj jag har! 2 underbara hårbollar åsså min underbara karl!!! <3

Ikväll blir maten enkel. Korv med bröd! =) Kycklingkorv dock då den såldes för 5 kr/förpackning på Willys. Men det fungerar oxå! Ska gå å ta fram ut frysen bara =P

Imorgon är det ridning! Eller teori är det faktiskt iom att det är Pay and jump på Säva! Men det är lika bra det för jag inte inte frisk än... Mina 3 timmar på jobbet är en plåga just nu! Ush! Gör mig frisk!

Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: linda

kycklingkorv är gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback