20010-05-02

Å nu va vi inne i vårmånad nr 2! Helt sjukt, men underbart!!! =D

Har fått ett önskemål om att skriva mer blogg så jag får bli bättre på det.

Idag är jag hemma sjuk från Säva. Jag blir fan inte frisk alltså... Bara jag pallar jobba på Ica i veckan så är det bra! Hostar å snorar som bara den... *suck* Jag är inte så trevlig, men vem orkar bry sig!

Nu ska jag å arvid åka till Knivsta en sväng å lämna tillbaka ett par hörlurar som jag fått låna av mamma =) Vi ska försöka få Siba att palla åka bil dit oxå å gå en vända vid Valloxen =) Myyys!

Aja... Kameran ska med så jag kanske kan bli bättre på att uppdatera med bilder oxå! =)

Puss å kram

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: linda

:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback