Tandvärk, nackspärr å äckligt sår...

Så har min helg sett ut... Haha! Men ajg har varit glad ändå =) Älskar mig själv som jag blivit nu! Glad, sprallig å trevlig =) Love it!!!

Idag ska jag iaf till tandläkaren å jag LÄNGTAR!!! Har överlevt helgen på dubbel dos av Ipren så min lever vill nog inte ha mer ;)

Siba började löpa igpr *suck* Men men. Tur att det bara är 2 ggr/år ;) Lilla hjärtat! Hon är lite ledsen oxå för hon fattar inte varför hon inte får leka med katten... Men stygnen tas om en vecka så då kan dom leka igen ^_^

I söndags började jag dagen med en dressyrträning på en jättespänd å halvfjantig Laura! Hon va ju ensam i ridhuset stackars hästen ;) Men efter ett tags träning för underbara Ann så släppte hon. Gick emot som satan till en början, men jag vann ^_^ Hon är riktigt snygg när hon tillåter ryttaren att inverka på henne å kunna rama in henne *dregglar* Nää, otroligt fin häst!!! Väl i stallet va det panik så jag å Arvid (!!!) hjälpte till att mocka åt shettisarna. Min fina karl är jätteduktigt på att mocka <3

Efter det åkte jag å Arvid hem å bytte om för att sen åka till Knivsta å möta upp mamma å pappa. Åkte till åkersberga å skottade av mormor å morfars garage tak... Det mesta va gjort, men det låg gammalt virke där uppe som legat i typ 30-40 år... =S Lite småäckligt ;) Men men. Bara att kasta ner skiten i sopsäckar så vart det bra!!! Hade otroligt roligt å trevligt där med mamma, papppa å Arvid! <3

Nu blir det frukost!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback