*skaka, skaka, skaka, skaka*

Så ligger Siba just nu =P Hon får inte jaga katten så då ligger hon på helspänn å bara vibrerar... *suck* Haha! Mina sjur är inte kloka någonstans =P

Jag ringde veterinären igår å fick tid för kastration av Karma på torsdag! =D I mars är det sammarbete med djurens vänner så jag får kastration, vaccination å ID-märkning för 700:-... I vanliga fall går ju kastrationen på 900:-, vaccinationen på nästan 400:- å ID-märkingen har jag inte en aning om, men billigare blir det ju =D Så snart kan lilltjejjen få gå ut om hon vill det =D

Idag jobbar jag som vanligt 11-14, sen ska jag med mamma å pappa till stan tror jag... Glo på möbler å vara smakråd =)

Imorgon jobbar jag, sen till mamma å invänta Guri, lite helaing å sen kommer Arvid å hämtar mig å då brummar vi hem, jag byter om å kastar i mig nåt å äta å sen står ridning på schemat! =D Undrar vad jag fått för pålle denna omgång... Tvivlar på Laura, men hoppas kan man ju alltid ^_^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback