När ska det bli bra?

Satt å pratade med mamma på msn igår... jag måste sluta förtränga det som hänt! Jag måste på nåt sätt berarbeta min sorg... Men hur gör man det när jag mest går å intalar mig att det inte va så farligt, att jag inte sog det så hårt elelr tom att det inte hänt... =S Det är ju sjukt! Mitt första barn kommer ju faktiskt vara mitt andra... jag blev snuvad på mitt första. Det rycktes ur mitt liv...

Detta är helt sjukt!

Men jag har hittat en person som kan hjälpa mig. Som vill hjälpa mig å som jag litar på fullt ut! Hon kan få mig att må bra, att bli som en "normal" människa igen! Känner mig så tacksam att hon är så villig å underbar!

Nog om det...

Jag är frisk!!! =D Ikväll ska jag rida igen lektionen jag missade igår. Har jag tur får jag rida Laura, men man vet ju lixom aldrig med det... Å hoppning är det oxå! Weehoo!!! Här ska läskigheter utmanas =D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Jag är så ledsen för din skull.. Det gör ont att läsa och jag kan inte tänka mig hur det måste kännas för dig. Jag hoppas att du får det stöd och omtanke du behöver för att kanske må lite bättre igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback