FY mig...

Nu har jag varit sådär dålig igen... =( Inte för att jag tror att någon saknat mig, men iaf =D Jag har saknat mig ^_^

Har gått på mitt nya schema nu å hittills (3 dagar) funkar det asbra! =D

Ikväll är det riiidning! Skulle gärna ha Laura igen, men vete sjutton om jag törs hoppa henne... Vi får se vem jag fått när jag kommer till stallet ikväll =) Den som lever får se!

På tal om det så ringde jag faktiskt till UL efter bussresan hem från stan! Trodde fan att vi skulle dö, eller ha ihjäl någon annan... Föraren missade flera ggr att det blev grönt, att folk plingat osv... Tvärnita å släppa av folk efter hållplatsen... Jag menar... Hur svårt ska det va att ha koll på när folk ska av å inte? =S Va över i fel körfält några ggr oxå... Nee... läskigt va det!! USH! Hoppas hon skärper till sig! Annars kommer en olycka hända!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback