2010-03-27

Idag har jag jobbat på Säva. Fick reda på att fina Mithra togs bort igår =( Det va det bästa för henne, men tråkigt som fan ändå =(

Efter jobbet åkte jag hem å duschade å sen for vi till Uppsala för att fira lilla Karla som fyllde 1 i tisdags =) Massa barn, fika å trevligt sällskap.

Börjar lessna på min tand... längtar till tisdag då jag får rotfylla den jäveln. Det hettar i hela ansiktet å jag får gå upp på natten å ta Ipren för att kunna sova vidare! FY FAN säger jag bara!!!

Imorgon kl 09.00 ska jag vara uppe i ridhuset å värma upp för 09.15 kommer Ann upp å har träning för mig =D Jag kunde ändra tiden då jag å Arvid ska åka med mamma å pappa till åkersberga å hjälpa till med mormor å morfars hus. Massa kvar å göra å det känns inte mer än rätt att hjälpa till!

Men träningen ska bli så jävla rolig! Får rida fina fina Laura å det ser jag fram emot så mycket!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback