2010-03-25

Dagen började 06.30 när klockan ringde... *trött*
Upp å göra sig iordning å sen åkte vi till veterinären med Karma. Lämnade henne kl 8 å skulle vara tillbaka 11 å hämta henne. Allt hade gått jättebra å stygnen ska tas den 6/4 =) Sen får vi se om skruttan vill vara ute eller inne =) Hon får göra som hon själv vill! =)



Har precis senn Mamma Mia. En MYCKET bra film! Jag skrattade nästan så jag grät några ggr. Kan vara lätt övertrött, men kul va det ;)

Imorgon ska jag jobba 11.00-16.00. Sen lär jag åka med Arvid hem från stan. Om vi inte ska stanna å handla nånstans... den som lever får se!

Nu ska jag nog bädda ner mig i sängen å fortsätta läsa Änglar å demoner. =) Verkar vara väldigt bra än så länge!

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback