2010-03-10

Nu är det morgon. 3:e dagen i rad med solsken! Det GILLAR vi! Hunden ligger å väntar på att katten ska visa sig igen så att hon kan smyga å leka. Detta uppskattas dock INTE av lilla Karma (som hon nu är döpt till) som fräser å vevar åt oförstående hund (å djur ska va intelligenta?) Nä, men det går bättre å bättre med dom små liven! =) Komemr nog inte ta så lång tid innan Siba har lessnat på att passa på Karma å att Karma i sin tur lessnar på Siba å bara svassar förbi! =D

Nu ska jag trycka i mig frukost, sen kasta på mig lite smink å ett par brallor (tror inte det är så uppskattat å svassa ut i långfillingarna) å sen ska jag väl åka till jobbet. Trodde ju btw att jag skulle få långledigt i helgen (vilket betyder 2 lediga dagar i rad) men icke... Jobbar på Säva på lördag! Men, men! Massa hästar, bajs å glada barn! Det överlever jag nog! =D På kvällen är det fest oxå =D Det ska bli skojj!

Nää, frukost va det!

Carpe Diem

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback