2010-03-09

Vad ska jag skriva idag då? Vet inte vad ni läsare vill läsa om... Vet ju lixom inte vilka som läser å vart intresset ligger! Kasta in en kommentar om vad jag ska blogga mer om =D


Jag är btw så jävla stolt över mig själv! Jag börjar skita i vad andra tycker å tänker om mig! Så jävla skönt! Tycker någon att jag är dum i huvudet så säg det till mig! Jag bryr mig lixom inte. =) Asskönt. Jag gillar den person jag är. ALLA gör misstag å jag har gjort många, men det är enbart mänskligt! Tänker INTE gräva ner mig i vad andra kanske tycker å tänker om mig... Jag ser ut som jag gör, jag är inte nöjd, men jag är mig själv! Kan va väldigt osäker ibland, men det blir bättre!

Jag är den jag är å är jävligt stolt över det!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Teri

Skit bra gumman! Det är så det ska vara! Många stora kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback