Varför?

Varför vill jag ha det jag inte kan få?

Jag kommer typ aldrig ha råd att hålla en häst... Kommer inte ha råd med träningarna jag vill rida... Inte ha kunskapen för att utbilda mig till ridlärare... Men jag vill så otroligt gärna! Varför ska jag haka upp mig på det NU för? NU när jag är gravid, NU när jag ska ha ett barn som jag VILL ha, misstolka mig inte! Jag vill verkligen bli mamma, men jag vill så mycket annat på samma gång å det börjar göra ont innuti å känna att saker inte blir som jag vill... Att jag aldrig kommer kunna göra det jag så gärna vill göra... FAN!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tanya

Tror du skulle bli en bra ridlärare :) Bara gå ridledar- utbildningen och de ju !

Postat av: Sofie

Ja den har jag en otrolig längtan efter att gå, men till det behöver man en häst... Å sen ska man klara ridpsovet å för det krävs träning... =P Ja, jag bara deppar å tänker negativt nu, men allt känns så otroligt långt bort när man inte kan göra någonting nu...

Postat av: Tanya

Tyvär har jag ingen häst över annars hade du gärna kunnat lånat en av mig :)



Det kommer det också ! Allt kommer lösa sig till slut !

Postat av: Pernilla

Man kan göra precis lika mycket fast man har barn :)

Föd, var mammaledig och sen satsar du på att utbilda dig till ridlärare :)

Postat av: Carro

Vill du det så kommer det gå!! Desutom är det ingen stress, du är ung, du väntar barn, ta en sak i taget : ) desutom så kan du inte trycka in allt utan träning och kunskap får ta den tid det tar! Du kommer klara det här Sofie!!!! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback