Ok... OK!!!

Jag sa att jag inte skulle titta på bröllopet idag å vad gjorde jag... Jo jag tittade på bröllopet! Men va fan! Det är ju enda gången jag får se ett bröllop typ. Nästa jag är på är väl mitt eget gissar jag. Tråkigt! Men iaf så va det otroligt vackert å min klänning jag föreställt mig liknar det Viktoria hade fektiskt. Men jag klarar mig nog utan ett 5 meter långt släp... Vill ogärna slå ihjäl mig på min egen bröllopsdag!

Så nu har jag erkänt! Jag har glott på tv halva dagen å resten av halvan har jag haft så ont i magen så jag inte vetat vart jag ska ta vägen... Antagligen luft som satt sig på tvären, även kallad en fis på tvären, men JÄVLAR så ont det gör... Ska detta fortsätta så ber jag om ett byte. Arvid får fan va gravid då =P

Nu ska jag dricka te å se om det sista släpper. Mycket kan jag ta men med magsmärtor blir jag liten igen =(

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback