Idag är det visst onsdag...

Haha! Snacka om att vara lost i veckans dagar... Arvid fick påminna mig om att det är ridning ikväll =P Ska hoppa är tanken. För märke 3! Tror dock det är en 90 bana å vi får se vad fröken kyckling känner för det!

Annars är det heeelt underbart väder ute! Funderar på att försöka få färg på mina ben, men jag tvivlar på att det finns pigment i dom... =P

Nu ska jag återgå till mina jordgubbar å börja tänka på mat eller nåt sen!

Uppdaterar:

Lisa berättade precis att det är en 70 bana så det kommer jag klara utan problem! =D Bara teorin jag glömt bort... Dumma jag =P Inte att jag glömt faktan utan glömt skriva provet som e tyo HUR enkelt som helst...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback