Hemsk start på underbar morgon!

Vaknade när Arvid klev upp. (men skulle som vanligt få sova till 8!) Sen när han skulle ta ut Siba å är påväg ner för trappan så låter det som att något brakar ner i golvet å studsar några ggr hos grannen... Funderade på vad det kunde vara tills Arvid ringer å berättar att 2 bilar har smällt precis utanför oss. Ush ush ush! Jag hoppas att alla klarar sig bra!

Kom å tänka på en sak... Fatta om jag, eller någon, hade varit ute å gått på 55:an när detta skedde... =S Vi måste ju gå där för att ta oss till bussen... Fy fan vad rädd jag skulle blivit!!! ush!

Det jag kan bjuda på är kort från början av bilkön!





(nu släpper dom på trafiken! Det har gått en timme sen krocken)



Såhär såg min morgon ut! Hur va eran? ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Caroline

Ojoj, min morgon var mycket bättre än så! Tog sovmorgon och kramades med ville och klagade lite över att han kräktes i min säng! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback