*dålig*

Sorry för dålig uppdatering! Har varken haft tid, ork eller lust =P Men nu tar jag mig lust iom att ni är några st som hänger här varje dag =)

Hänt sen sist? Hmm... Vår brevlåda höll ju inte nej! Det gick sönder mest av alla... =/ Men men! Eltape is the shit!

Midsommarafton: Spenderades hemma på gården med grannar å vänner! Mycket trevligt!

Lördag: Va på ett jävla pisshumör å mådde inte så jättebra, men det blev bra å till middag blidde det lilla torget! Hihi!

Söndag: Åkte till Knivsta för att spendera dagen hos Fredrik men honom å Ida! Åkte båt, åt sallad, skulle sola, men det va mest moln =P Åkte mer båt, solade lite till å grabbarna badade! Vi tjejjor e lite för fega för att bada från klippor sådär... Hualigen! tacka vetja pool!! Men grabbarna va modiga dom! Massa mysigt va det iaf!

Idag: Jobbat å sen spenderat ett par timmar nere i poolen med Sanna å Saga! Solade mer än badade, men det va rolgit ändå =D Middag intogs hos Sanna å Danne. Vi skulle grilla å dom grillade så det va bara å kasta på köttet det =) Fick Ingers egna förskpotatis till å den e inte fy å skam den! =) Mysigt å trevligt!

Annars då? Jo jag är en hormonkossa som e trött för det mesta!

Nu ska jag titta på ett eller 2 avsnitt av Lilla Huset på Prärien! Köpte 3:e säsongen på Ica Maxi =D

Bye

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback