2010-06-20

Jaha... Inatt vaknade vi av hunden som skällde som en galning. Det knackade lite försiktigt på dörren å Arvid gick ner å öppnade. Klockan va då strax innan 4 på morgonen. Där står 2 ambulansmän å frågar om vi har ringt. Nee inte direkt, men dom snackade om lungbesvär så jag gissade på nyaste grannen å mycket riktigt så va det dit dom skulle! Ush ush! Hoppas hon mår bättre!

Idag då? Noll lust, noll ork, noll motivation... Det haglar ute å jag känner bara för att gå å gräva ner mig typ! Wehoo!

Nä nu har det slutat hagla å spöregnar bara!

Btw så har jag lessnat på folk som enbart står med taggarna ut å ser ner på andra å är negativa till ALLT! Sånna behöver jag inte i mitt liv! Jag försöker hålla mig flytande nu utan mediciner å det är fan lättare sagt än gjort! Hormonbomb AB=jag!

Nu ska jag göra något, eller inget... Vill ut till Sigtuna Ridskola å hälsa på Lisa, men hon har säkert fullt upp... Vi får se vart dagen tar vägen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback