2010-06-07

Så jävla tragiskt... USH!

Nä det tänker jag inte gå in på nu!

Idag har jag jobbat. Har varit astrött sen igår kväll å det vill lixom inte ge med sig... Ska ta å sova en stund snart så jag orkar med kvällen. Min mammas "syster" är nämligen här en natt så vi ska allihopa gå på Grekens i Knivsta å ha det trevligt å få träffa henne åsså vill ju hon träffa oss. Det ska bli otroligt trevligt! =)

Katten kom in å blödde igår *suck* Men som tur va så hade hon bara skalat av sig toppen på den översta trampdynan. Den uppe på benet lixom. Hon fick vara inne idag men jag släppte ut henne när jag kom hem för det såg så fint ut så =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback