Varför?

Varför kan inte jag bara få må bra? Varför kan inte jag vara som alla andra svenssons å bara vara normal för? FAN!!!

Har varit hemma från jobbet måndag å tisdag. Igår trodde jag verkligen att jag skulle kunna jobba idag, men icke sa nicke. Sovit ungefär 3 timmar inatt med tillhörande mardrömmar... Kom på när jag låg å stirrade i taket att det snart är ett år sen... Ett år sen hon låg i min mage å bökade runt, ett år sen som hon helt brutalt rycktes ur våra liv! Det är kanske inte så konstigt att jag är såpass instabil som jag är... Ush! Någon som vill byta liv?

Permalink Graviditeten Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ida

det kommer bli bättre sofie! Du har en underbar sambo som stöttar dig och alla dina vänner runt omkring. Du är stark och klarar det här! Försök att inte tänka bakåt utan tänk framåt vad som komma skall. En liten syster eller bror tänk så glad hon måste vara där uppe nu! Snart har ni erat barn i eran famn tänk på den tiden. Älskar er alla tre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback